Tenneco publiceert nieuwe Monroe® schokdempercatalogus voor lichte voertuigen

Nieuwe algemene catalogus is sterk uitgebreid en dekt nog 25 miljoen voertuigen méér dan voorheen

Brussel, België Tenneco Inc. (NYSE:TEN), een wereldwijde leverancier van rijprestatieproducten en schone-luchtsystemen, publiceerde zopas een algemene catalogus van alle Monroe® schokdempers bestemd voor passagiersvoertuigen. De catalogus bevat meer dan 800 nieuwe productreferenties en dekt nog  25 miljoen méér passagiersvoertuigen, bestelwagens en andere voertuigen. In totaal telt hij meer dan 3.400 referenties.

Download

De onderdelen die voorgesteld worden in deze nieuwe catalogus omvatten onder andere de volledige reeks van hoogstaande Monroe® OESpectrum® schokdempers en veerpoten. OESpectrum schokdempers uitgerust met de gepatenteerde Monroe R-TECH2® Rebound Valving Technology™ werden ontwikkeld om bestuurders bijna onmiddellijk feedback te geven en bieden meer behendigheid, reactiviteit, stabiliteit en andere voordelen. De nieuwe catalogus omvat ook 60 bijkomende Monroe® schokdemperbeschermingskits en 33 nieuwe montagekits.

Download

De nieuwe Monroe® catalogus bevat ook een uitgebreid hoofdstuk met informatie over de onderdelen en uitleg over de kritieke functies van schokdempers en veerpoten. Het gaat ook dieper in op de vraag waarom versleten systemen vervangen moeten worden.

Download

De catalogus is beschikbaar in digitale versie via www.monroecatalogue.eu, zowel in PDF-formaat als in de vorm van een interactieve e-catalogus, en dit in 10 talen: Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands, Pools, Portugees, Russisch en Turks. De interactieve catalogus bevat 360°-beelden voor een snelle en correcte identificatie van de onderdelen. Wie de catalogus downloadt beschikt over een PDF in hoge resolutie.

Download

Tenneco ondersteunt dealers in onderdelen en servicebedrijven niet alleen met de terbeschikkingstelling van productcatalogen, maar ook via de organisatie van grondige opleidingen en het bezorgen van duidelijke herstellingsinformatie via de telefonische Techline en online via het digitale platform  TADIS (Technicians Advanced Digital Information System). Op dit platform, dat beschikbaar is via www.training.tenneco.com, vindt men ook talrijke andere nuttige bronnen.